piątek, 4 grudnia 2020

Czy rabini, religijni Żydzi oraz chrześcijanie dadzą się zanieczyścić demonicznymi genetycznymi wynalazkami iluminatów ?!

 Wielu badaczy Pisma wskazuje na (wysoce prawdopodobny) starożytny, przedpotopowy, mechanizm modyfikacji ludzkiej informacji genetycznej, z punktu Boga YHWH niedozwolony, co miało być wykazane w Ks. Rodzaju 6:9, gdzie Mojżesz, odnośnie Noego, zastosował hebrajskie słowo „tamajim” (prosimy sprawdzić tekst pt.: „Prawdziwy władca pierścieni – część II – Aktualizacja – wersja 2.3„). Odnośnie fizycznego ciała można je tłumaczyć, zgodnie z najlepszymi hebrajskimi słownikami, jako „bez fizycznej skazy” (zniekształcenia, bez cielesnego defektu, „zdrowy”) ! Oczywiście w kluczu duchowym oznacza ono także moralnie nienaganne zachowanie, zgodnie z Duchem Boga YHWH, jednak i ono ma związek z ciałem, które według Jezusa Chrystusa jest świątynią Boga „On zaś mówił o świątyni swego ciała” Ew. św. Jana 2:19 !



W przekładzie Biblii Gdańskiej Ks. Rodz. 6:9 czytamy „…Teć są rodzaje Noego: Noe mąż sprawiedliwy, doskonałym był za wieku swego; z Bogiem chodził Noe…” Ze wspomnianego tekstu „Prawdziwego Władcy Pierścieni część II” zacytujmy jeszcze i to zdanie: „…ale że jego fizyczna konstrukcja (wygląd), jego DNA, nie zostało skażone przez atak Nefilim !, a co najwyrazniej się stało z resztą pozostałą na Ziemi. Aby uratować ludzkość, czyli zachować ją w postaci w jakiej ją skonstruował, Bóg zniszczył wszystkie istoty z wyjątkiem Noego i jego rodziny.

Tak uważa wielu biblistów, na podstawie wykopalisk zakazanej archeologii można uznać takie twierdzenia za prawdziwe, przedpotopowe modyfikacje ludzkiej informacji DNA były faktem, dokonały tego określone istoty – tzw. „kosmici”, bogowie, Nachasz lub z ich pomocą, sami ówcześni mieszkańcy Ziemi.



Wielu badaczy problematyki UFO, a zwłaszcza porwań i wszystkich nieprzyjemnych apektów związanych z tymi zdarzeniami zadaje sobie ciągle pytanie, dlaczego to zagadnienie jest tak skrywaną informacją, dlaczego tak mało wiemy o tych zdarzeniach, dlaczego wyśmiewa się ludzi badających ten zawiły fenomen ? Dlaczego, w dużej mierze iluminackie rządy, ukrywają informację o tych bytach ? (Rycina poniżej pochodzi ze słowników hebrajskich i odnosi się do tłumaczenia słowa o czystości - "tamajim")



I w końcu, dlaczego same istoty ufo nie chcą byśmy jako Ziemianie poznali ich naturę oraz ich zamiary ?! Jaki typ cywilizacji reprezentują sobą te byty ?! Wydaje się, że odpowiedz na ostatnie z tych pytań mogła by być kluczem do rozwiązania wielu zagadek kondycji cywilizacyjnej obecnej ludzkości, coraz bardziej stechnicyzowanej, moralnie zniszczonej.



Aby jeszcze bardziej wprowadzić państwa w temat demonicznych nauk istot z innego wymiaru („..Duch zaś otwarcie mówi, że w czasach ostatnich niektórzy odpadną od wiary, skłaniając się ku duchom zwodniczym i ku naukom demonów” 1 Llist do Tymoteusza 4:1 – nauki demonów to, między innymi, najnowsza skrywana technologia genetyczna.), warto zacytować tu, kolejny raz, urywki jednego z najbardziej znanych i dobrze potwierdzonych raportów UFO !

[…]Co teraz robią?
Dotykają moich rąk… [Długa paua i głębokie westchnienie] Chcę, aby przestali!
Dotykają twojej głowy?
Nie, głowy nie. Moje ręce… Dlaczego nie mogę poruszyć nogami? Nie mogę usiąść i przyglądać im się… [Ponowne głębokie westchnienia] Ich dotyk jest wstrętny [prawie mamrocząc]… A teraz podłączają coś do mojego ramienia… [Długa pauza i gest zaniepokojenia] Dlaczego nie pozwalają mi wrócić do samochodu?… Teraz nawet nie mógłbym się poruszyć… Nie chcę, aby cokolwiek przykładali mi do ramienia. Będę musiał to narysować. [Przez cały ten czas jego oddech jest utrudniony i wskazuje na przeżywanie bólu.] Nie chcę tego! Kto nas sprowadzi na dół? Nie wiesz…[mówi to, jakby zwracał się do jednej z istot]. Nie potraficie…
[Przerywając Xavierowi] Skąd oni są? Skąd oni są?
Dlaczego nie chcą mi powiedzieć? [Wzdycha głęboko] Wiedzą, skąd ja jestem…
i dalsza część:
…Jak to tłumaczą? Dlaczego wstrzykują to do twojego ramienia?
Teraz chcą coś wyjąć ze mnie, ale nie wiem, co to takiego… Bardzo się tym interesują… Chcą coś zrobić… drugą osobę taką jak ja. Są stuknięci. Tak, są stuknięci.
Czy w tej jaskini są inni ludzie?
Mówią, że chcą zrobić drugiego takiego człowieka, jak ja.
O… „klona”? Co powiedzieli?
Chcą mnie podmienić.
Umysłowo?
Chcą zrobić drugiego takiego jak ja… a potem pozbyć się mnie. Ale to się im na pewno nie uda, ponieważ moja wola jest silniejsza od ich… Teraz mnie usypiają…
To proszę spać.
Nie, nie chcę.
Ależ tak… proszę spać, odprężyć się…
Nie chcę spać. [Długa pauza] Muszę wracać… Są ludzie, których kocham, i jeśli zrobią mojego sobowtóra…
Mógłby być brany za pana?
Właśnie tego chcą!
Rozumiem, że pan to Xavier?
Oczywiście, że ja to ja. Jestem pewien, że nie uda im się… Nawet gdyby wzięli to ze mnie, nie udałoby im się… Wiem, kim jestem… I wiem, co muszę teraz zrobić…
i dalszy cytat…:
Z tyłu za samochodem… Dostali się jakoś do środka. Nie wiem jak, ponieważ wszystko było pozamykane oprócz bagażnika… Są tacy odrażający. Będę musiał uprać pokrowce. Koniecznie będę musiał zrobić to dziś wieczorem. Nie będę spał dziś w nocy. Przez cały czas będę pracował… Jeśli tylko zasnę, to na pewno przyjdą z sobowtórem.
Po co im ten sobowtór?
Chcą mnie zmienić.
Twój umysł?
I moje ciało.
Całe ciało wraz z umysłem?
To ma być ktoś inny w takim samym ciele. Nie chcę, aby to się im udało.
Ten drugi Xavier, czy on może być pozytywny, czy…?
Nie wiem.
Czy negatywny?
Jeżeli ten drugi zajmie moje miejsce, to ja umrę. Nie chcę tego.
Kto panu obcina włosy?
Oni. Nie mogę podnieść głowy…
Dlaczego je obcinają?
Chcą je skopiować.
W porządku, Xavier. Odpręż się teraz, odpręż się…
Dlaczego chcą skopiować moje włosy?
kilka zdań sesji dalej…:
Jak pan wychodzi z jaskini?
Wyprowadzają mnie.
Jak?
Właśnie siedzę w samochodzie.
I dokąd pan teraz jedzie?
Ale brak mi włosów… [Pauza] No tak, nie mam kluczyków i nie wiem, jak dostać się do samochodu… Wiem tylko, że za mną jest ten drugi, taki sam jak ja, ale który nie jest mną… Obejrzałem się i zobaczyłem go… siedzi w moim samochodzie…
Gdzie są…
Tak.
Więc jest jeszcze jeden Xavier, dokładnie taki jak pan?
Ubrany jest dokładnie tak samo, jak ja, ale ma długie, nie takie jak ja, włosy. Nie może być moim odbiciem. Mam teraz krótkie włosy i nie wiem dlaczego, jako że nie byłem u fryzjera.[…]

Szanowni państwo, mamy tu istoty z innego wymiaru, które są mistrzami nie tylko genetyki ! Jak przeczytaliście oni potrafią wcielać w utworzone przez nich/wyhodowane ciała, inne byty duchowe, inne osobowości, inne duchy („To ma być ktoś inny w takim samym ciele”) !

Skupmy się jednak tu na genetyce. Dzisiejsza cywilizacja trechnologiczna, inaczej technokratów, albo inaczej filantropów, wchodzi w totalne szaleństwo bio inżynierii ! Towarzystwa iluminackie od bafometa chcą naśladować dokładnie wszystko to co uda im się uzyskać od UFOnautów, w tym klonowanie i „wkładanie” w tak skonstruowane ciała swoich, lub OBCYH duchów !

Aby całkowicie upowrzechnić możliwość hodowli ludzkich ciał, czy to poprzez zwierzęce surogatki, albo ludzkie, bądz specjalne inkubatory (sztuczne macice), należy spowodować globalne zanieczyszczenie ludzkiego genomu, to doprowadzi do całkowitego zobojętnienia na wszelkie modyfikacje, jakie będzie się prowadzić wśród ludności.  Wydaje się, ze pierwszym etapem tego typu planu jest aplikowanie nowych genetycznych szczepionek przeciwko Covid-19 !




I tu powstaje pytanie: czy religijni Żydzi, zwłaszcza rabini i chrześcijanie, dadzą sobie zniszczyć ich własne świątynie, zostając zmodyfikowani za pomocą genetycznych szczepionek covidowych, stając się, zgodnie z Biblią „niedoskonałymi cieleśnie” – zmienionymi za pomocą nauk demonów z 1 Llistu do Tymoteusza 4:1 ?! Musimy bacznie obserwować całą sytuację w Izraelu, czy rabini  oraz inni religijni Żydzi dadzą się spacyfikować organizacjom hybrydy bafometa ?


Sytuacja chrześcijan jest również poważna, może się okazać, że technokraci i nas będą starać się tak zmodyfikować lucyferiańskimi szczepionkami GMO, byśmy stali się duchowo i cieleśnie nieczyści – co może doprowadzić do globalnej i tajemniczej „ohydy spustoszenia”. Aby tak się nie stało prośmy Chrystusa o Jego Miłosierdzie, przecież mamy świętą Faustynę, wielką duchową rycerkę za patronkę.

PRAWDA O GENETYCZNYCH SZCZEPIONKACH DNA KTÓRE ZMODYFIKUJA LUDZKOŚĆ I STWORZĄ HYBRYDY LUCYFERIAN


Linki:












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz