Pages - Menu

wtorek, 10 września 2013

Materializacja planety w czasie krótszym niż 0,00114 CZĘŚCI SEKUNDY ! Jesteśmy stworzeni !



Zapraszam państwa serdecznie na nową stronę zajmującą się tym jak i innymi tematami powiązanymi z nieznanymi zjawiskami, parapsychologią, ufo, atronomią, zakazaną archeologią, adres tego nowo otwartego portalu to: http://argonauta.pl/


Kiedy do mnie dotarły treści, przedstawiane na tym blogu, odczułem ulgę oraz rodzaj olśnienia. Ulgę bo nie jesteśmy, że się tak wyrażę "małpami", a olśnienie bo siły stojące za taką materializacją są niewyobrażalnie potężne ! Doświadczenia ulgi oraz olśnienia były spowodowane analizą różnych danych, które z przyjemnością państwu przedstawiam w tych artykułach. Jest tego znacznie więcej, lecz to co jest wystarcza by się zastanowić nad Stworzonym światem układu Słonecznego ! Zastanówmy się nad cudem życia, którego częścią jesteśmy oraz nad istotą cielesno-duchową, czyli człowiekiem, dziełem Super Bytu. Jak się okazuje rzeczywistość jest bardziej złożona niż moglibyśmy przypuszczać, do tego dochodzi świat wykreowany przez materialistów spod znaku małpy, który jest nam wtłaczany od dzieciństwa jako niepodważalna "rzeczywistość" "autorytetów naukowych". Każdy z nas ma szansę dzięki rozumowi otrząsnąć się z tego opętania sekty ewolucjonistów.  Jeżeli państwo mają podobne odczucia do moich, to muszę państwa pocieszyć, nie jesteśmy sami ! Obok nas stoją najwybitniejsi nobliści świata nauki podzielając ten sam pogląd ! (o tym na końcu tego wpisu) Argumenty naukowe z wielu dziedzin potwierdzają kreację układu planetarnego gwiazy zwanej Słońcem oraz terraformację planety Ziemia. (trwającą 7 dni)

o tym było pisane tutaj, polecam:
http://popotopie.blogspot.co.uk/2013/05/czy-zycie-na-ziemi-zostao.html



Argumenty za młodym wiekiem Ziemi  




Obroty ziemi.

Obroty ziemi spadają o ok. jedną tysięczną sekundy na dzień. Biorąc pod uwagę tę daną, miliardy lat temu ziemia wirowałaby tak szybko, że siła odśrodkowa spowodowałaby jej rozpad. Obroty ziemi stopniowo zmniejszają się i pokazują, że ziemia nie może mieć więcej niż kilka tysięcy lat.

Oddalanie się księżyca od ziemi.

Tempo oddalania się księżyca od ziemi (w związku z ruchami/tarciem pływowym) ustala granicę wieku dla księżyca na kilka tysięcy lat. Gdyby księżyc miał miliony lat, na początku musiałby być bardzo blisko ziemi, co powodowałoby tak ogromne pływy oceaniczne, że woda zatapiałaby suchy ląd dwa razy dziennie.




Pył kosmiczny na księżycu.

Pył kosmiczny gromadzi się na powierzchni księżyca w tempie ok. jednego cala na każde 10 tysięcy lat. Astronauci znaleźli średnio pół cala, właśnie tyle ile spodziewałbyś się znaleźć w po upływie 6 tysięcy lat.

Zawartość helu w atmosferze.

Zawartość helu w atmosferze oznacza że maksymalny wiek wynosi nie więcej niż 10 tysięcy lat. Ilość izotopu węgla C14 w atmosferze mogłoby zostać wytworzona zaledwie w kilka tysięcy lat.




Planety tracą ciepło.

Planety tracą ciepło. Jeśli byłyby uformowane miliony lat temu, nie posiadałyby żadnego wewnętrznego ciepła uwzględniając aktualne tempo utraty ciepła. Jeśli filiżanka gorącej kawy byłaby pozostawiona przez 400 lat, nie miałaby żadnego wewnętrznego ciepła.

Saturn traci swoje pierścienie.

Planeta Saturn traci swoje pierścienie. One powoli się oddalają. Gdyby planeta miała miliony lat, materiał zawarty w pierścieniach rozproszyłby się dawno temu.

Komety.

Gdy komety podróżują w przestrzeni kosmicznej stale tracą materiał z którego są zbudowane. Jakakolwiek kometa starsza niż 10 tysięcy lat już dawno rozpadłaby się w nicość.


(Element piramid z Giza)

Ropa naftowa.

Ropa naftowa pod ziemią znajduje się pod olbrzymim ciśnieniem. Skały w których jest ropa są porowate. Jeśli ropa byłaby w nich od milionów lat ciśnienie już dawno by zanikło.
Badania pokazują że jakiekolwiek ciśnienie wytworzone powinno zaniknąć. Ropa wsiąkłaby w otaczające skały w ciągu kilku tysięcy lat. Nadmierne ciśnienie jakie znajdujemy w pokładach roponośnych obala pogląd że ich wiek wynosi miliony lat. To daje dowód dla młodego wieku (mniej niż 10 tysięcy lat) skalnych formacji i zawartej w nich ropy.

Najstarsze żyjące rośliny.

Najstarsze żyjące rośliny, sosna szczeciniasto-szyszkowa?? i rafy koralowe mają około 4500 lat. Jeśli ziemia istniałaby miliony lat, dlaczego nie ma starszych żyjących roślin.



Zasolenie oceanów.

Zasolenie oceanów, obecnie 3,8%, byłoby znacznie większe. Aktualne tempo wzrostu zasolenia wskazuje że zostało ono zapoczątkowane około 6 tysięcy lat temu.

Stalaktyty w jaskiniach.

Ewolucjoniści wskazują na stalaktyty w jaskiniach jako dowód starej ziemi, ale występują stalaktyty jak np. te w podziemiach pomnika Lincolna które mają kilka stóp długości a osiągnęły tę długość w czasie krótszym niż 100 lat.


(Góra Tabor )





DOWODY  NA TO,  ŻE  SYSTEM   SŁONECZNY ZIEMI   ZOSTAŁ   ZAPROJEKTOWANY   PRZEZ SUPER BYT

Dowody na to że system słoneczny ziemi został zaprojektowany przez Boga o wiele bardziej przeważają nad jakąkolwiek możliwością że powstał on zupełnie przez przypadek. Rozważymy teraz kilka cech systemu słonecznego ziemi, które jak widzimy zostały specyficznie i bardzo starannie zaprojektowane dla unikalnego celu utrzymania życia:

Ziemia znajduje się w odpowiedniej odległości.

Ziemia znajduje się w odpowiedniej odległości od słońca tak że otrzymujemy dokładnie taką ilość ciepła która jest odpowiednia aby podtrzymać życie. Inne planety układu słonecznego są albo zbyt blisko słońca (zbyt gorąco) lub zbyt daleko (zbyt zimno) aby utrzymać życie.


Obroty ziemi.

Jakakolwiek znaczna zmiana w szybkości wirowania ziemi sprawiłaby że życie byłoby niemożliwe. Na przykład, jeżeli ziemia wirowałaby z szybkością jednej dziesiątej obecnej szybkości, całe życie roślinne byłoby albo spalone jak chipsy w ciągu dnia lub zamrożone w nocy.

Wahania temperatury.

Wahania temperatury są utrzymywane w rozsądnych granicach w związku z prawie kolistą orbitą ziemi wokół słońca.


Efekt cieplarniany.

Temperatury extremalne są dodatkowo dalej zmniejszane poprzez parowanie wody i zawartość dwutlenku węgla w atmosferze co wywołuje efekt cieplarniany.

Księżyc jest w odpowiedniej odległości.

Księżyc okrąża ziemię w odległości około 240 tysięcy mil powodując niegroźne pływy na ziemi. Jeśli księżyc znajdowałby się w odległości wynoszącą jedną piątą obecnej, kontynenty byłyby kompletnie zatapiane dwa razy dziennie.

Grubość skorupy ziemskiej.

Grubość skorupy ziemskiej i głębokość oceanów wydają się być dokładnie zaprojektowane. Zwiększenie grubości lub głębokości o tylko kilka stóp zmieniłoby tak drastycznie absorpcję wolnego tlenu i dwutlenku węgla że życie roślinne i zwierzęce nie mogłoby istnieć.



Odchylenie osi ziemskiej wynosi 23,5 stopnia.

Odchylenie osi ziemskiej wynosi 23,5 stopnia od pionu/prostopadłej do płaszczyzny jej orbity. To odchylanie się, połączone z ziemskim obrotem wokół słońca, powoduje nasze pory roku, które są absolutnie niezbędne dla wytwarzania zasobów żywnościowych.




Warstwa ozonowa.

Ziemska atmosfera (warstwa ozonowa) służy jako ochronna tarcza przed zabójczym, słonecznym, ultrafioletowym promieniowaniem, które zniszczyłoby całe życie gdyby takiej tarczy nie było.

Atmosfera ziemska.

Ziemska atmosfera służy również jako ochrona ziemi przed około 20 milionami meteorów, które wlatują w nią każdego dnia z szybkością 30 mil na sekundę. Bez tej niezwykle istotnej ochrony zagrożenie dla życia byłoby ogromne.




Doskonała fizyczna wielkość i masa.

Ziemia ma doskonałą fizyczną wielkość i masę aby utrzymywać życie, zapewniając delikatną równowagę pomiędzy siłą grawitacji (istotną dla zatrzymywania wody w atmosferze) a ciśnieniem atmosferycznym.

Azot i tlen.

Dwa główne składniki ziemskiej atmosfery to azot (78%) i tlen (20%). Ten delikatna i krytyczna proporcja jest istotna dla wszystkich form życia.

Pole magnetyczne ziemi.

Pole magnetyczne ziemi zapewnia ważną ochronę przed szkodliwym kosmicznym promieniowaniem.



Efekty halo polonu.

Dr. Robert Gentry dokonuje zadziwiającego odkrycia!!! Efekty halo polonu (pierścienie utworzone przez rozpad promieniotwórczy) znajdowane w granicie, w grubej warstwie podłoża skalnego pod wszystkimi kontynentami, wskazują że granit powstał jako ciało stałe w czasie krótszym niż 3 minuty. To co jest interesujące to, to że izotop polonu 218 ma połowiczny czas rozpadu wynoszący 3 minuty!! Jeżeli więc znajdujemy promieniotwórcze halo polony 218 w jakiejkolwiek próbce granitu, ten granit musiał powstać w czasie krótszym niż 21 minut!!
A teraz jeszcze bardziej interesująca rzecz!! Izotop plutonu 214 ma połowiczny czas rozpadu wynoszący 164 mikrosekundy. To oznacza że granity ABSOLUTNIE MUSIAŁY powstać w czasie krótszym niż 0,00114 CZĘŚCI SEKUNDY!!! To również oznacza, że aby granity, podziemne fundamenty skał planety ziemia, zostały uformowane w czasie krótszym niż jedna sekunda, że cała planeta powstała w czasie krótszym niż sekunda!
To daje nam tylko JEDEN wniosek, że kiedy Biblia mówi że Jezus powiedział i wszechświat powstał (ex-nihilo oznacza z niczego), to Biblia mówi prawdę! Promieniotwórcze halo w granitach daje nam niezbity fizyczny dowód tego.
(Gen 1:1) Na początku Bóg stworzył niebo i ziemię.
(Heb 11:3) …światy powstały przez słowo Boże.

więcej o materializacji planety Ziemia tutaj:
http://popotopie.blogspot.co.uk/2013/06/jaki-jest-wiek-ziemi-wedug-fizyka.html


Cywilizacje i pismo.

Jak to możliwe, że jeśli człowiek przestał ewoluować 100 tysięcy lat temu, to nauczył się tworzyć cywilizacje i pisać dopiero jakieś 5 – 10 tysięcy lat temu? Również najstarsze cywilizacje pojawiają się na świecie w tym samym czasie i wszystkie są już bardzo zaawansowane, budując wspaniałe budowle (jak piramidy). Nic nie wskazuje na jakąś powszechną ewolucję cywilizacji.

Wzrost populacji.

Formuły realistycznego wzrostu populacji, uwzględniając wojny itp. podają tylko kilka tysięcy lat jako konieczne aby otrzymać obecną wielkość populacji (nie miliony lat). Tempo wzrostu populacji było stabilne w czasie, dla którego mamy dane. Obecne sześć miliardów ludzi jest właściwą liczbą ludzi, którzy rozmnożyli się z ośmiu ocalałych ze światowego potopu jakieś 4400 lat temu. Jeśli ludzie żyliby na ziemi od milionów lat i uwzględniając to samo tempo wzrostu, obecnie mielibyśmy na ziemi 150 tysięcy ludzi na każdy cal kwadratowy powierzchni ziemi.


Woda.

Ziemia jest wyjątkowa błogosławiona obfitą ilością wody, która jest kluczową życiową substancją w związku z jej niezwykłymi i niezbędnymi właściwościami fizycznymi.
Z pewnością, uczciwy i obiektywny obserwator nie ma innego wyjścia jak tylko dojść do wniosku, że system słoneczny ziemi został starannie i inteligentnie zaprojektowany przez Boga dla człowieka. Tak jak to jest napisane:

„Niebiosa są niebiosami Pana, ale ziemię dał synom ludzkim”
(PS. 115:16)



Z opisu stworzenia człowieka możemy raczej śmiało wnioskować, że Adam nigdy nie był niemowlęciem czy chłopcem, lecz już od pierwszego dnia swego istnienia był w pełni dojrzałym mężczyzną. Podobnie rzecz ma się z Ewą. Oznacza to, że w dniu swego stworzenia ludzie posiadali już pewien wiek pozorny około 20 czy 30 lat.

Na podstawie powyższego przykładu możemy domyślać się, że w analogiczny sposób Bóg stworzył wiele elementów wszechświata. Tak właśnie mogło być w przypadku gwiazd i emitowanego przez nie światła, które w normalnych warunkach potrzebowałoby milionów, lub miliardów lat, aby dotrzeć do Ziemi. 

o wielkości wszechświata tutaj:
http://popotopie.blogspot.co.uk/2013/05/podroz-z-predkoscia-965-kilometrow-na.html

Hannes Olof Gösta Alfven
fizyk i astrofizyk: 1970 nagroda Nobla w dziedzinie fizyki
"istnieje stale rosnąca liczba zaobserwowanych faktów, które trudno pogodzić z hipotezą Wielkiego Wybuchu. Establishment Wielkiego Wybuchu bardzo rzadko o nich wspomina, a kiedy nie-wierzący próbują przyciągnąć do nich uwagę potężny establishment odmawia przedyskutowania ich w uczciwy sposób..."

Christian Boehmer Anfinsen
biochemik: 1972 nagroda Nobla w dziedzinie chemii
"Myślę, że tylko idiota może być ateistą. Musimy przyznać, iż istnieje pewna niepojęta moc czy siła posiadająca nieograniczoną zdolność przewidywania i wiedzę, która, po pierwsze, sprawiła, iż cały wszechświat zaistniał."

Werner Arber
genetyk i mikrobiolog: 1978 nagroda Nobla w dziedzinie medycyny
"Chociaż jestem biologiem, muszę przyznać, iż nie rozumiem w jaki sposób powstało życie... Uważam, iż życie zaczyna się dopiero na poziomie funkcjonalnej komórki. Najbardziej prymitywna komórka może wymagać przynajmniej kilkuset różnych specyficznych makromolekuł biologicznych. W jaki sposób takie już dosyć złożone struktury mogły się połączyć pozostaje dla mnie tajemnicą. Możliwość istnienia Stwórcy, Boga, stanowi dla mnie satysfakcjonujące rozwiązanie tego problemu."

 Sir Derek Harold Richard Barton
chemik: 1969 nagroda Nobla w dziedzinie chemii
"Nie ma żadnej niezgodności pomiędzy Nauką a religią... Nauka pokazuje, że Bóg istnieje."

Alexis Carrel
chirurg: 1912 nagroda Nobla w dziedzinie medycyny
"Najzwyklejszą pychą jest wierzyć, iż jest się w stanie poprawić przyrodę, gdyż przyroda jest dziełem Boga."


 Ernst Boris Chain
biochemik: 1945 nagroda Nobla w dziedzinie medycyny
"Laboratoryjna synteza nawet najprostszej komórki jest po prostu niemożliwa, a wyobrażenie człowieka, że może konkurować z Bogiem jest absurdalne." wypowiedź z 1970 roku

"Postulowanie tego, iż rozwój oraz przetrwanie najlepiej przystosowanych gatunków jest wynikiem wyłącznie przypadkowych mutacji wydaje mi się hipotezą nie opartą na żadnych dowodach i nie dającą się pogodzić z faktami. Te klasyczne ewolucyjne teorie są rażąco nadmiernym uproszczeniem niesamowicie złożonej oraz zawiłej masy faktów, i zadziwia mnie, iż są one połykane tak chętnie i bezkrytycznie, i od tak długiego czasu przez tak wielu naukowców bez jakiegokolwiek pomruku protestu."

cytowany w "Was Darwin Wrong?", Francis Hitching, LIFE, kwiecień 1982, str. 50

"Prędzej uwierzyłbym w bajki niż w takie szalone spekulacje. Od lat mówię, że spekulacje na temat pochodzenia życia nie prowadzą do żadnego użytecznego celu, jako że nawet najprostszy żywy system jest o wiele bardziej złożony niż to, co możnaby zrozumieć na poziomie niezmiernie prymitywnej chemii, którą stosują naukowcy w swych próbach wytłumaczenia tego, co niewytłumaczalne i co miało sie wydarzyć miliardy lat temu. Boga nie da się ominąć wymówką opartą na tak naiwnym myśleniu."

 Arthur Holy Compton
fizyk: 1927 nagroda Nobla w dziedzinie fizyki
"Jeżeli chodzi o mnie, wiara zaczyna się wraz z uzmysłowieniem sobie faktu, iż wyższa inteligencja doprowadziła do powstania wszechświata i stworzyła człowieka. Nie jest mi trudno mieć tę wiarę, gdyż niezaprzeczalnym jest fakt, iż tam gdzie jest plan istnieje inteligencja - uporządkowany, rozwijający się wszechświat świadczy o prawdzie najbardziej majestatycznego stwierdzenia jakie kiedykolwiek wypowiedziano - 'Na początku Bóg'."

 Francis Harry Compton Crick
biochemik i genetyk: 1962 nagroda Nobla w dziedzinie medycyny
"Tym, co jest tak bardzo frustrujące dla naszego obecnego celu jest fakt, iż wydaje się być niemal niemożliwym podać jakąkolwiek wartość liczbową prawdopodobieństwa tego, co wygląda na raczej mało realny łańcuch zdarzeń... Człowiek uczciwy, uzbrojony w całą wiedzę, która jest nam obecnie dostępna mógłby jedynie stwierdzić, iż w pewnym sensie pochodzenie życia wydaje się w tej chwili być niemalże cudem, tak wiele jest warunków, które musiałyby zostać spełnione, aby ono zaistniało."
"Zdecydowana większość sekwencji [aminokwasów] w ogóle nigdy nie mogła powstać na drodze syntezy, w jakimkolwiek czasie."
"Za każdym razem, gdy piszę referat na temat pochodzenia życia postanawiam sobie, iż nigdy nie napiszę następnego, gdyż jest tam zbyt wiele spekulacji ścigającej zbyt mało faktów."

 Sir John Carew Eccles
neurofizjolog: 1963 nagroda Nobla w dziedzinie medycyny
"Utrzymuję, iż tajemnica człowieka jest niesamowicie minimalizowana przez redukcjonizm naukowy, z jego obiecująco brzmiącym materialistycznym twierdzeniem o możliwości ostatecznego wytłumaczenia całości świata duchowego w kategoriach działalności neuronowej. Takie przekonanie musi być sklasyfikowane jako przesąd... musimy uznać, iż jesteśmy duchowymi istotami z duszami istniejącymi w świecie duchowym, jak również materialnymi istotami z ciałami i mózgami istniejącymi w świecie materialnym."
"Jako że materialistyczne rozwiązania nie zdołały wyjaśnić naszej doświadczonej unikalności, jestem zmuszony przypisać unikalność Jaźni bądź Duszy ponadnaturalnemu duchowemu stworzeniu."

Albert Einstein
fizyk, jeden z najwybitniejszych uczonych w historii nauki: 1921 nagroda Nobla w dziedzinie fizyki
"Jesteśmy w sytuacji małego dziecka wchodzącego do olbrzymiej biblioteki wypełnionej książkami w wielu językach. Dziecko wie, iż ktoś musiał napisać te książki. Ale nie wie jak. Nie rozumie ono języków, w których książki te zostały napisane. Dziecko niewyraźnie dostrzega tajemniczy porządek w układzie ksiąg, ale nie wie co to jest. Taki, wydaje mi się, jest stosunek nawet najbardziej inteligentnej istoty ludzkiej do Boga."

Max Jammer "Einstein and Religion", Princeton University Press (1999), str. 48

"Moja religia polega na pokornym podziwie tego nieograniczonego wyższego ducha, który objawia się w drobnych szczegółach jakie jesteśmy w stanie dostrzec naszymi wątłymi i słabymi umysłami. To głęboko emocjonalne przekonanie o obecności wyższej rozumnej mocy, która jest objawiona w niepojętym wszechświecie, kształtuje moje wyobrażenie Boga."

 Dennis Gabor
fizyk: 1971 nagroda Nobla w dziedzinie fizyki
"Po prostu nie potrafię uwierzyć, że wszystko rozwinęło się poprzez przypadkowe mutacje..."


 Stephen William Hawking
astrofizyk teoretyczny i kosmolog, jeden z najznakomitszych współcześnie żyjących uczonych zwany Einsteinem naszych czasów
"Przeciwności, które musiałyby zostać pokonane, aby wszechświat taki jak nasz mógł wyłonić się z czegoś takiego jak Wielki Wybuch są niesamowicie olbrzymie. Uważam, że kiedykolwiek zaczynamy omawiać początki wszechświata dochodzimy do czysto religijnych wniosków."

Robert Andrews Millikan
fizyk: 1923 nagroda Nobla w dziedzinie fizyki
"Żałosną rzeczą jest to, iż mamy naukowców, którzy usiłują udowodnić ewolucję, której żaden naukowiec nigdy nie będzie w stanie udowodnić."

Jacques Lucien Monod
biochemik: 1965 nagroda Nobla w dziedzinie medycyny
"Rozwój systemu metabolicznego, który, w miarę jak pierwotna zupa stawała się coraz rzadsza, musiał 'nauczyć się' dysponowania chemicznym potencjałem i syntezy części składowych komórki, stwarza Herkulesowe problemy. Tak też jest w przypadku pojawienia się selektywności przepuszczalnej membrany, bez której nie może być mowy o jakiejkolwiek prawdziwej komórce. Jednakże głównym problemem jest pochodzenie kodu genetycznego oraz jego mechanizmu translacyjnego. W rzeczy samej, zamiast nazywać to problemem powinniśmy raczej określić to mianem zagadki. Kod jest bezużyteczny, jeżeli nie zostanie odkodowany. Mechanizm translacyjny współczesnej komórki złożony jest z co najmniej pięćdziesięciu makromolekularnych składników, które same są zakodowane w DNA: kod nie może zostać poddany translacji inaczej niż przez produkty translacji. Jest to współczesne wyrażenie dawnego omne vivum ex ovo [wszystko co żyje, (powstaje) z jaja]. Kiedy i jak to koło zostało zamknięte? Jest to niewiarygodnie trudne do wyobrażenia."

Arno Penzias
fizyk: 1978 nagroda Nobla w dziedzinie fizyki
"Astronomia prowadzi nas do unikatowego wydarzenia, do wszechświata stworzonego z niczego zachowującego bardzo delikatną równowagę niezbędną do spełnienia dokładnie takich warunków, które są wymagane dla istnienia życia oraz mającego przewodni - można powiedzieć - ponadnaturalny plan."
"Stworzenie wszechświata jest poparte przez wszystkie dające się zaobserwować dane, których astronomia dostarczyła do chwili obecnej."

 William Phillips
fizyk: 1997 nagroda Nobla w dziedzinie fizyki
"Bóg dał nam niesamowicie fascynujący świat, który możemy zamieszkiwać i badać."


 Max Karl Ernst Planck
fizyk: 1918 nagroda Nobla w dziedzinie fizyki
"Ktokolwiek, kto był poważnie zaangażowany w pracę naukową jakiegokolwiek rodzaju uświadamia sobie, iż nad wejściem bram świątyni nauki wypisane są słowa: Musicie mieć wiarę. Jest to cecha, bez której naukowiec nie może się obejść."


 Ilya Prigogine
chemik: 1977 nagroda Nobla w dziedzinie chemii
"Prawdopodobieństwo tego, iż przy zwykłych temperaturach makroskopiczna ilość molekuł zostaje zgromadzona dając początek wysoce zorganizowanym strukturom oraz skoordynowanym funkcjom charakteryzującym żywe organizmy jest absurdalnie małe. Idea spontanicznego pochodzenia życia w swej obecnej formie jest więc wysoce nieprawdopodobna, nawet na skalę miliardów lat, podczas których nastąpiła prebiotyczna ewolucja."

 Arthur Leonard Schawlow
fizyk: 1981 nagroda Nobla w dziedzinie fizyki
"Wydaje mi się, że będąc skonfrontowani z cudami życia i wszechświata, należy zadać sobie pytanie dlaczego, a nie po prostu jak. Jedyne możliwe odpowiedzi są religijne... Znajduję potrzebę Boga we wszechświecie i swoim własnym życiu... Mamy szczęście, że mamy Biblię a szczególnie Nowy Testament, który mówi nam tak wiele o Bogu w szeroko dostępnych ludzkich kategoriach."

Albert Szent-Györgyi von Nagyrapolt
biochemik: 1937 nagroda Nobla w dziedzinie medycyny
"Większość reakcji biologicznych to reakcje łańcuchowe. Aby móc wzajemnie oddziaływać na siebie w łańcuchu, te dokładnie zbudowane molekuły muszą być do siebie idealnie dopasowane, tak jak koła zębate w szwajcarskim zegarku. Skoro jednak tak to wygląda, więc jak taki system może się w ogóle rozwinąć? Bo jeżeli którekolwiek z poszczególnych kół zębatych w tym łańcuchu zostanie zmienione, wtedy cały system musi po prostu stać się niezdatnym do działania. Twierdzenie, iż można go ulepszyć poprzez przypadkową mutację jednego ogniwa... [jest] jak twierdzenie, że mógłbyś ulepszyć szwajcarski zegarek rzucając nim o ziemię i zginając w ten sposób jedno z jego kół lub osi. Aby uzyskać lepszy zegarek, wszystkie koła muszą zostać zmienione jednocześnie, żeby znowu dobrze do siebie pasowały... Wszystko to musiało być rozwinięte jednocześnie, co, jako przypadkowa mutacja, ma prawdopodobieństwo zero."

 Charles Hard Townes
fizyk: 1964 nagroda Nobla w dziedzinie fizyki
"Im więcej wiemy o kosmosie i ewolucyjnej biologii, tym bardziej wydają się one niewytłumaczalne bez jakiegoś aspektu [inteligentnego] projektu. A w moim przypadku jest to natchnieniem dla wiary."

 Harold Clayton Urey
chemik: 1934 nagroda Nobla w dziedzinie chemii
"My wszyscy, którzy badamy pochodzenie życia odkrywamy, iż im bardziej się w nie zagłębiamy tym bardziej odczuwamy, że jest ono aż nadto złożone, by mogło wyewoluować w jakimkolwiek miejscu."

 George Wald
biochemik i fizjolog: 1967 nagroda Nobla w dziedzinie medycyny
"Myślę, że naukowiec nie ma innego wyboru, jak tylko podejść do problemu genezy życia poprzez hipotezę samoistnego wytworzenia się... Wystarczy jedynie rozważyć ogrom tego zadania wyewoluowania pierwotnego życia z materii nieorganicznej, by przyznać, że samoistne wytworzenie się żywego organizmu jest niemożliwe. Jednak, oto jesteśmy - w wyniku, jak wierzę, samoistnego wytworzenia się."

"Torch", 7/75, str. 13

"Nie chcę uwierzyć w Boga. Dlatego też wolę wierzyć w to o czym wiem, iż jest naukowo niemożliwe: samoistne wytworzenie się prowadzące do ewolucji."


Ewolucjonizm wymaga bardzo dużej wiary: wiary w L-białka [Iewoskrętne cząsteczki], których nie można zbudować w przypadkowych procesach; wiarę w kształtowanie się kodów DNA, które gdyby generowały się spontanicznie, prowadziłyby jedynie do pandemonium; wiarę w pierwotne środowisko, które w rzeczywistości pożarłoby każdego chemicznego poprzednika życia; wiarę w eksperymenty [dotyczące powstania życia], które niczego nic dowodzą, jak tylko potrzeby istnienia na początku jakiejś inteligencji; wiarę w pierwotny ocean, który nie mógł zagęścić związków chemicznych, a jedynie beznadziejnie je rozcieńczyć; wiarę w prawa przyrody, w tym prawa termodynamiki i biogenezy, które faktycznie zaprzeczają możliwości spontanicznego powstania życia; wiarę w przyszłe naukowe objawienia, które - gdy się realizują - zawsze wydają się prezentować jeszcze więcej dylematów dla ewolucjonistów, wiarę w prawdopodobieństwa, które zdradliwie opowiadają dwie historie - jedną zaprzeczającą ewolucji, drugą potwierdzającą działanie Stwórcy; wiarę w stałe przekształcenia; wiarę w mutacje i dobór naturalny, które podwójnie zaprzeczają ewolucji; wiarę w skamieniałości, które kłopotliwie wykazują trwałość form życia w czasie [i] regularną nieobecność form przejściowych; [...] wiarę w czas, który dowodzi, że w miarę jego upływu przy nieobecności umysłu zachodzi tylko degradacja, a nie rozwój; i wiarę w redukcjonizm, który kończy upadkiem argumentów materialistycznych i potrzebą odwołania się do nadnaturalnego Stwórcy.
Religia ewolucjonistyczna jest wewnętrznie sprzeczna. Uczeni opierają się na racjonalnym porządku wszechświata, by osiągać sukcesy, ale ewolucjonista opowiada nam, że ten racjonalny Wszechświat miał irracjonalny początek z niczego. Nie posiadając zrozumienia mechanizmów i struktury, nauka nie jest w stanie stworzyć jednej prostej gałązki. A mimo to ewolucjonistyczna religia wypowiada się śmiało i dogmatycznie na temat pochodzenia całego życia.
http://popotopie.blogspot.com/2014/01/projektant-i-projekt-przypadek-to.html

Teoria ewolucji to wielke zwiedzenie ludzkosci - dr Thomas Kindel


Skamieniałości są jedynym bezpośrednim świadectwem, jakie ma znaczenie dla problemu, czy makroewolucja faktycznie miała miejsce. Karol Darwin i T.H. Huxley doskonale zdawali sobie sprawę z nieobecności form przejściowych w danych kopalnych znanych w ich czasach. W swojej książce "O pochodzeniu gatunków" Darwin napisał:

"Dlaczego więc każda formacja geologiczna i każda warstwa nie jest zapełniona takimi pośrednimi ogniwami? Geologia z pewnością nie ujawnia żadnego takiego subtelnie stopniowanego łańcucha organicznego i jest to chyba najbardziej oczywisty i najgroźniejszy zarzut, jaki można postawić przeciwko mojej teorii. Wyjaśnieniem tego stanu rzeczy jest - jak sądzę - skrajna niedoskonałość danych geologicznych."

Darwin długo wyjaśniał, dlaczego jego zdaniem dane kopalne są wysoce fragmentaryczne i niekompletne. Ale pierwsi darwiniści oczekiwali, że wiele z tych luk zostanie zapełnionych przez przyszlą aktywność paleontologiczną. Czy ich nadzieje się spełniły?

Studenci często są zaskoczeni, kiedy się dowiadują, że ponad 120-letnie badania paleontologiczne nie dostarczyły żadnej znaczącej liczby "brakujących ogniw" i że istnieją powody, by wątpić w status pośrednich ogniw tych kilku przypadków, jakie odkryto. Posiadamy obecnie szczątki około 250000 kopalnych gatunków, które mogą stanowić przynajmniej 1% wszystkich gatunków, jakie kiedykolwiek żyły. Jednak harwardzki paleontolog, Stephen J. Gould, mógł napisać:

"Nadzwyczajna rzadkość form przejściowych w danych kopalnych trwa w paleontologii jak jakaś tajemnica handlowa. Drzewa ewolucyjne będące ozdobą naszych podręczników mają dane tylko na końcach i miejscach wyjściowych gałęzi; reszta jest wnioskowaniem - chociaż rozsądnym, ale jednak nie świadectwem skamieniałości."

A Steven Stanley, paleontolog na Uniwersytecie Johnsa Hopkinsa, pisze: "(...) pomimo szczegółowego zbadania plejstoceńskich ssaków Europy nieznany jest ani jeden poprawny przykład filetycznego (stopniowego) przejścia od jednego rodzaju do innego". Podobne stwierdzenie można wygłosić o prawie każdej grupie organizmów reprezentowanych w danych kopalnych włączając bezkręgowce i rośliny.

Luki te mają systematyczny charakter i występują aż do poziomu gatunku. Mamy teraz szczątki dużo większej ilości kopalnych gatunków, niż w czasach w Darwina, a jednak luki te nie zostały zapełnione. Ponieważ niektórzy paleontologowie uważają obecne dane kopalne za w zasadzie kompletne, ewolucjoniści mogą stać przed nieprzyjemnym dylematem. Albo makroewolucji nie było, albo występowała w taki sposób, że nie pozostawiała bezpośredniego świadectwa.

Odpowiadając na tego typu rozumowanie ewolucjoniści stwierdzają, że Archaeopteryx wyraźnie demonstruje makroewolucyjne przejście od gadów do ptaków. Mówią, że faktycznie archeopteryks jest najlepszym przykładem formy przejściowej w danych kopalnych dotyczących kręgowców. Miał on zęby i kostny ogon ("cechy gadzie"), a jednocześnie prawdziwe pióra (cechę ograniczoną do ptaków). Ale sądząc po jego względnie masywnych widełkach obojczykowych i asymetrycznych stosinach piór lotnych archeopteryks prawdopodobnie był zdolny do siłowego lotu [nie tylko do szybowania - przyp. tłum.] Inne kopalne ptaki miały zęby, chociaż nie występują w żadnej współczesnej postaci. Ponadto niektóre gady nie mają zębów. Nie ma żadnego zniewalającego powodu, by nie uważać archeopteryksa za wymarłego prawdziwego ptaka. A więc luka między gadami i ptakami pozostanie luką, dopóki nie odnajdzie się kopalnego gada z zaczątkiem piór. Inne makroewolucyjne luki w danych kopalnych dotyczących kręgowców, łącznie z tzw. "serią końską", są równie wielkie lub większe niż luka między gadami i ptakami.

Dane kopalne nie tylko ujawniają systematyczne luki. Większość form kopalnych pojawia się nagle w tych danych, pozostaje w istotny sposób bez zmian przez miliony lat (zakładając, że konwencjonalna chronologia jest poprawna), i wówczas nagle znika. Jak ewolucjoniści wyjaśniają tę nadzwyczajną sytuację?




popotopie.blogspot.com/2013/09/jestesmy-stworzeni.html
FILMY które powinniście państwo obejrzeć, są one dobrym wstępem do tematów jakimi zajmuje się Biblijny kreacjonizm:

Dr Kent Hovind - Wiek Ziemi 

http://www.youtube.com/watch?v=ptdY5RKF_mw

Kent Hovind  - Kłamstwa w podręcznikach 

http://www.youtube.com/watch?v=iJ92k9zoiCs

 

Dr Kent Hovind - Dinozaury i Biblia

 http://www.youtube.com/watch?v=DdCaBXLEA7U

 

Kent Hovind  - Ogród Eden [PL]

 http://www.youtube.com/watch?v=fOBA6_3wwvk

 

dr Kent Hovind - Pytania i odpowiedzi [PL] 

http://www.youtube.com/watch?v=oVcMB7Mn83M

 

 "...Tak miało się spełnić słowo Proroka: Otworzę usta w przypowieściach, wypowiem rzeczy ukryte od założenia świata...." Mateusza 13:35

O Stwórcy, czy powinniśmy opisywać go jako Istotę w liczbie mnogiej czy pojedyńczej, opis znajdziecie państwo tutaj:
http://popotopie.blogspot.com/2013/09/miekkie-skay-starozytnych-kosmiczne.html
Proszę się zapoznać z tym wpisem gdzie zebrałem najważniejszą wiedzę umożliwiającą wyciągnięcie wniosków o przyczynach potopu oraz Aniołach ingerujących w ludzkość, jest to kulminacja całego bloga oraz wiadomości tu zawartych:

Linki:
Zakazana archeologia, kreacjonizm i psychoanaliza drogą do katharsis
Dziwny jest ten świat, jeszcze bardziej dziwny był przedpotopowy
Darwinowski duch !
Czy Biblia jest prawdziwą spisaną historią ?
Duchowe poglądy o rzeczywistości
Kolumna geologiczna ? Faszerstwo !
Marzulli ujawnia kolejne sensacyjne wyniki badań !
Bereszit bara Elohim et haszemaim – Na początku stworzył Bóg…
Tajemnice Kodu Tory – Rabin Glazerson ujawnia niezwykłe dane
Miód na chrześcijańską duszę – „Trony, Panowania, Zwierzchności i Władze”
Megalityczna rzeczywistość kontra darwinistyczna Maja माया
Szczególna teoria myślenia względnego
Fatima i polscy duchowi matrixowcy
Wyginięcie mamutów i zagadkowe artefakty starożytnej cywilizacji, co je łączy ?
Sklepienie ochronne nad Ziemią przedpotopową, czy zdajemy sobie sprawę jak niesamowity był to świat !?
Żelazna logika naukowca kreacjonisty – dr Thomas Kindell

17 komentarzy:

  1. a jak ma się wiek ziemii (około 6000 lat) do cywilizacji sprzed 10 000 lat, o których autor blogu wspominał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie jestem konsekwenty w wielu punktach i łatwo mi to wytknąć ale nie chcę ciągle narażać sie na ataki ludzi będących pod wpływem materializmu naukowego! Blog ten ma za zadanie informowanie o nauce kreacjonistycznej która ma inne założenia a podstawą światopoglądu jest Biblia...

      Usuń
  2. I popierajac pytanie tomka c
    mam jeszcze kilka
    Obroty ziemi - czy wiadomo autorowi iz od 1974 kiedy zaczeto prowadzic obseracje czasu obrotu ziemi był przynajmniej jeden okres wzrostu tego czasu ?
    odległośc księżyca od ziemi - oczywiscie w tak dynamicznym i skomplikowanym duecie jakim jest ziemia księżyc da sie z całą stanowczościa określić iż księzyc oddala sie i robił to zawsze prawda?
    pył na powierzchni ksiezyca - oczywiście autor wie ze na księzycu powstaja burze pułowe zaobserwowane przes sondy a spowodowane polami elketrostatycznym oraz że w gruncie rzeczy nie wiadomo ile jest pyłu na niewidocznej czesci księżyca ? - polecam wikipedie hasło "księżyc"
    zawartość helu w atmosferze - rozumiem ze auttor zna wartości wyjsciowe zawartości helu w atmosferze dla jakiegokolwiek okresu z przed obsewrwacji ?
    planety traca ciepło - czy autor wie co własciwie powoduje ze wewnatrz planety stałe jądro okryte plynnym płaszczem i jakie siły działaja na jądro i jego płaszcz itp dobrze rozumiem ze filiżanka kawy po 400 latach "nie posiadała by żadnego wewnętrznego ciepła" ee czyli 0 farenhaita to zdaje sie jest całkowity koniec ruchu na poziomie molekularnym
    gruboscs skorupy i poziom oceanow - uch to juz straszna bieda, nawet na tym blogu przykładów ruin cywilizacji POD powierzchnia oceanow bez liku nie wspomninajac teori o podwyzszeniu sie poziomow oceanu ( z czym zreszta zgadzam sie całkowicie)
    Saturn traci swoje pierścienie - hmm a mogłbym zobaczyć zdjęcie tych pierścieni tak powiedzmy z 4000 p.n.e dla porównania . Poprosze
    Komety - czy moga powstawac nowe komety czy to całkiem niemozliwe ?
    Ropa naftowa - to prawda ze znajduja sie w porowatych skałach a co znajduje sie wokół tych porowatych skał ? tylko inne porowate skały ?
    najstarsze zyjace rośliny - tego to juz zupełnie nie rozumiem ale spróbuje zgadnąc może hmmm jakby to no nie wiem WYMARŁY ? jak mamuty tygrysy szablozębne itp itd
    stalaktyty w jaskiniach - to rozumiem ze na tym przykładzie biorac wszystkie zmienne pod uwage - teperature mineralizacje sklad skały z ktorej tworza sie stalaktyty wilgotonośc itp nie ma możliwości iż niektóre stalaktyty jednak tworza sie dłużej ??
    Ziemia znajduje sie w odpowiedniej odległości - zgadzam sie całkowicie - zgadzam sie rownież że to świetny argumęt dla ewolucjonistów - ziemia znajduje sie w odpowiedniej opdległości w zwiazku z tym pojawiło sie życie czy nie ?
    obroty ziemi - jak wyzej
    CDN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Jeżeli tylko znajde czas to postaram się znaleść odpowiedzi na wszystkie naukowe zapytania kolegi. Proszę śledzić po prostu wpisy na blogu. Na Większość o ile pamiętam takowe są, jednak będą one w języku angielskim ! Literatura na ten temat jest i jest ona napisana językiem naukowców uniwersyteckich więc tłumaczenie byłoby zbyt pracochłonne ! Piszący te słowa nie ma czasu nawet na poprawne prowadzenie tego bloga. Zresztą na stronach pod artykułami czasami daje odnośniki, linki... Jak zwykle w takich przypadkach kończy się na wymianie naukowych zdań a strony pozostają okopane na swoich pozycjach, piszę i umieszczam materiały które zawierają sie w światopoglądzie kreacjonistycznym opartym na tajemnicy percepcji, tajemnicy umysłu, i wreszcie na wydarzeniach opisanych w świętej księdze Biblii, także i hinduistycznych archiwachlnych tekstach,nie chciałbym tu prowadzić polemiki na którą nie mam czasu ale chętnie bym sie w te treści zagłębił bardziej! Cud życia jest tak niezwykły że aż ciężko nie dostrzec niezwykłości otaczającego nas świata..., dowodzenie kreacjonistycznego poglądu jest wielce czasochłonne, w tym wypadku jednak trzeba czuć coś więcej, trzeba mieć gdzieś w sobie "pozwolenie" na przyjęcie takiego punktu widzenia jaki prezentuję, nie jest to może naukowe lecz czy psychologia jest nauką ścisłą lub czy dała odpowiedzi na problem porwanych przez ufo byty ? A jednak psychologowie czy psychiatrzy są uznanymi przez obecną cywilizację, choć tak naprawdę nie wydaje się by mogli jakoś wytłumaczyć fenomeny typu ufo porwań lub doznania w miejscach tzw. "star gate" ! Czy nauka wie czym jest umysł ?! Czy wie czym jest materia ?!

      Usuń
  3. "ale nie chcę ciągle narażać sie na ataki ludzi będących pod wpływem materializmu naukowego!"

    a to chyba nie do mnie, prawda? ja po prostu nie mogę tego w żaden sposób pogodzić (osobiście wierzę w jednego Boga, chociaż nie uznaję religii)

    OdpowiedzUsuń
  4. zebyśmy sie dobrze zrozumieli
    Nie probuje swoimi pytania obalić hipotezy kreacjonistycznej( bo to tylko hipoteza - jak zreszta hipoteza ewolucjonistyczna) poprostu nie trafia do mnie jednostronne interpretowanie dowodów bez choćby cienia refleksji czy nie moze byc inaczej lub czy dowody nie wskazuja czegos innego - jak choćby ta nieszczesna odległośc ziemi od słońca.
    Nie mam problemu z jezykiem angielskim ani potocznym ani technicznym - wszelkie linki chetnie przejrze ale takie gdzie dowód bedzie obejrzany pod każdym kątem, i uwzględnione bedą one wszystkie a nie tlko te które akurat pasuja . A tak sie nieszczesliwie składa ze czytałem wypociny pana Hovinda i to niestety z praca chociaż zblizona do naukowej nie ma nic wspolnego . Nawet kreacjoniści sie od niego odcieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Hovinda to sprawa jest prosta, każdy ma jskiś styl tłmaczenia, osobiście bardzo lubię wywody pana Hovinda, subiektywnie oceniając jego sztukę kreacjonistyczną w większości odpowiada mi jego sposób odbioru rzeczywistości, jednak najlepszym pastorem protestsnckim jest Chuck Missler i jego praca mi odpowiada najbardziej, go cenię najwyżej z amerykańskiej elity chrześcijan.

      Usuń
  5. Czytam ten blog od początku i - przyznam - z zainteresowaniem. Jednak ten ostatni odcinek jest tak przeładowany mieszaniną kosmologii, astronomii, geologii i religii, że doznaję zawrotu głowy, ba - pomieszania myśli wręcz :)
    Pragnę odnieść się do kilku spraw:
    * W przeszłości religia chrześcijańska nauczała, że "ludzie czekali na Chrystusa 4000 lat". Teraz odstąpiono od tych 4000.
    Jednak kreacjoniści nadal uparcie twierdzą, że potop był 6 tys.lat temu...
    * Ropa naftowa wypełnia pustki w skale i istnieje WYŁĄCZNIE w skałach porowatych. Jej obecność/lub nie/ nie jest tylko funkcją ciśnienia panującego w ośrodku porowatym. Ropa jako medium podlega stałej migracji /panta rei!/. W złożu nie występuje solo, najczęściej pomiędzy wodą /solanką/ a gazem. Tak się dzieje ze względu na ciężar właściwy tych mediów. Mówimy o złożu ropy tam, gdzie uchwycona została w pułapkę, która stanęła na drodze jej migracji. Pułapką może być np. uskok lub antyklina.
    Piszę tu o konwencjonalnych złożach ropy/gazu. Odrębnym zagadnieniem są bituminy powszechnie nazywane 'gazem łupkowym'.
    * Granity NIE STANOWIĄ całego ziemskiego "trzonu skalnego". Geologia wcale nie twierdzi, że granity są "prastare". Są różnego wieku, datowane metodą względną - w odniesieniu do otaczających skał (vide metody datowania skał Wikipedia).
    Należy zaznaczyć wyraźnie, że najstarszymi formacjami geologicznymi na Ziemi są utwory prekambryjskie, budujące najstarsze tarcze tektoniczne. Są to różnego rodzaju skały i na pewno granitów, takich jakie znamy np. z Tatr czy Sudetów, próżno tam szukać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro Ziemia ma kilka tysięcy lat, to jak wytłumaczyć badania wieku piramid w Bośni, które mówią, że mają ponad 24 tysiące lat ?? O badaniach innych znalezisk, jak np. kulki z Ottosdal w Afryce Południowej, które mają ponoć 2,8 mld lat, nie wspomnę... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu jest odpowiedz, najpierw proszę się zapoznać z treścią bloga...
      http://popotopie.blogspot.co.uk/2013/05/kolumna-geologiczna-faszerstwo.html

      Usuń
  7. Był temat na temat ( :) ) datowania.

    Hylę czoło w głębokim uznaniu pracy oraz wiedzy Shinear'a zawartej na kartach tego blogspota.

    Pozwoliłem sobie przelać wszystko co tu się znajduję na swojego eInka i jestem naprawdę pod wrażeniem. Kiedyś, gdzieś, dawno temu rozczytywałem się w opracowaniach na podobne tematy, ale ilość wiedzy zebranych w jednym miejscu (oraz odnośników) jak i stopień ich uporządkowania jest w moim odczuciu wspaniały.

    Pozdrawiam z g'Dyni
    Art'Ur

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S
      Co lepsze... kreacjonizm czy ewolucjonizm. Moim zdaniem to są dwie możliwości nad którymi ludzie się męczą od dawna.
      Ale czy może istnieć alternatywa dla tych hipotez?

      a). SuperByt tworzy podstawy "symulacji"... i dalej jakoś idzie?
      b). Ewolucja tworzy SuperByt który tworzy "symulację" po to by sprawdzić jak wyewoluował.

      P.S.S
      Nie popieram ani kreacjonizmu, ani ewolucjonizmu. Staram się "tylko" zrozumieć sam dla siebie co się dzieje :)

      A dzieje się wiele...

      Usuń
  8. lol! make my day:D:D:D

    Pozdrawiam serdecznie autora i jego rozległą wiedzę:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dogodne warunki istnienia zycia na Ziemii nie są zadnym dowodem na istnienie Boga (nie zaprzeczam jego istnieniu ale te argumenty mnie nie przekonuja). Z miliardow miliardow planet w calym Wszechswiecie i miliardow miliardow hipotetycznych wszechswiatow rownoleglych powstala conajmniej jedna planeta na ktorej sa warunki dogodne dla istnienia zycia - prawdopodobienstwo wydaje ie wiec duze. Poza tym niektore zpodanych warunkow wcale nie sa warunkiami dla przetrwania zycia, zycie ewoluuje i dostosowuje sie to srodowiska w ktorym powstalo. Tam gdzie ludzie by nie przezyli w obecnej formie, tam moga istniec inne formy zycia.
    ...a te dane o wieku ukladu slonecznego sa z palca wyssane. Puste gadanie nie poparte zadnymi badaniami naukowymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "...zycie ewoluuje i dostosowuje sie to srodowiska w ktorym powstalo. Tam gdzie ludzie by nie przezyli w obecnej formie, tam moga istniec inne formy zycia.
      ...a te dane o wieku ukladu slonecznego sa z palca wyssane. Puste gadanie nie poparte zadnymi badaniami naukowymi...." ten kawałek z pańskiej wypowiedzi określił pana jako wierzącego w ewolucję, ja wierzę w Inteligentnego Stwórcę posiadającego nieograniczone moce i wiedzę by stwarzać światy i kosmos lub kosmosy ! to taka różnica pomiędzy nami :-) pozdrawiam.

      Usuń